Адвокату следует открыто и ясно изложить дело... потом он уже сам сумеет его запутать.

А. Манцони

Ликвидация предприятий, фирм вся Украина. Выкуп корпоративных прав. Стоимость услуги – 4 500 грн. Срок до 3 дней.

Позовна заява про відшкодування збитків, завданих внаслідок продажу товару неналежної якості PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
07.09.2011 10:00

До ________районного суду м. ___________

Позивач: _______________________

Адреса: м. ________________________

Тел.

Відповідач:ТОВ «___________»

Адреса: м._____________

Тел.

 

Позовна заява

про відшкодування збитків, завданих внаслідок продажу товару неналежної якості

03.11.2008 року я придбала в магазині «________________», що знаходиться за адресою м.________ пральну машину вартістю 4260,00 грн.

Додаток № 1: Касовий чек.

Доставку техніки ТОВ «----------» здійснює за власний рахунок власними транспортними засобами. Пральна машина була доставлена на мою адресу того ж дня 03.11.2008 року о 17 год. 30 хв.

Товар було доставлено мені в упаковці, без можливості зовнішнього огляду та перевірки роботоздатності машини. На моє прохання почекати доки я перевірю,чи працює пральна машина, працівники ТОВ «-------» відповіли, що я мала змогу перевірити роботоздатність машини безпосередньо у магазині, і що до їх обов'язків входить лише доставка товару, а не перевірка його якості.

Акт прийому-передачі товару складено не було. В якості доказу того, що машина мені доставлена, я поставила підпис про отримання товару в товарно-транспортній накладній, копія якої залишилась у мене.

Додаток № 2: Копія товарно-транспортної накладної.

Після того як товар був розпакований, я виявила ряд серйозних механічних пошкоджень пральної машини. Я одразу ж зателефонувала до адміністрації магазину «------------» з метою повернути товар кур'єрам. Однак додзвонитися мені не вдалося, оскільки робочий день магазину, імовірно, закінчився.

Наступного дня я особисто звернулася до адміністрації магазину з вимогою повернути мені гроші, сплачені за пральну машину, у чому мені було відмовлено. Представник продавця пояснив це тим, що при покупці машину було перевірено у магазині, крім того, ставлячи підпис у товарно-транспортній накладній я ніби-то претензій щодо якості товару не мала.

05.11.2008 року представником сервісного центру «Техносервіс» було проведено обстеження пральної машини, в результаті чого були виявлені серйозні механічні пошкодження товару, спричинені, за висновком експерта, недбалим транспортуванням.

Додаток № 3: Висновок експерта сервісного центру «Техносервіс».

06.11.2008 року я повторно звернулася до адміністрації магазину «--------» з письмовою вимогою про повернення коштів, сплачених за зазначений товар. До заяви я додала копію висновку експерта.

Додаток № 4: Копія заяви з вимогою про повернення коштів, сплачених за пральну машину.

До сьогоднішнього дня моя вимога не виконана. Відповіді на свою заяву я не отримала.

Згідно ч.1 ст 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Гарантійний строк, вказаний у гарантійному талоні на пральну машину, складає 2 роки. Гарантійний талон додавався до технічного паспорту пральної машини і був затверджений адміністрацією ТОВ «--------».

Додаток № 5: Копія технічного паспорту пральної машини.

Додаток № 6: Копія гарантійного талону.

Таким чином, я цілком правомірно в межах гарантійного строку звернулася до адміністрації магазину з вимогою про розірвання договору купівлі-продажу та повернення коштів, сплачених мною за машину.

Згідно ст.5 Закону України «Про захист прав споживачів» продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.

Відповідно до ст.7 Закону України «Про захист прав споживачів» гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

На сьогоднішній день гроші, сплачені мною за пральну машину, не повернуто. З дня пред'явлення вимоги 04.11.2008 року до 15.12.2008 року пройшло 34 дні.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 625, 1209-1211 ЦК, ст.ст. 5,7,8 Закону України «Про захист прав споживачів» та ст.1, 54 ЦПК,

ПРОШУ

1. Стягнути з відповідача на мою користь 4335,80 грн.

Додатки:

1. Касовий чек.

2. Копія товарно-транспортної накладної.

3. Висновок експерта сервісного центру «Техносервіс».

4. Копія заяви з вимогою про повернення коштів, сплачених за пральну машину.

5. Копія технічного паспорту пральної машини.

6. Копія гарантійного талону.

7. Величини індексів інфляції у 2008 році за даними Державного комітету статистики України.

8. Квитанція про оплату витрат на ІТЗ.

9. Копія позовної заяви та додатків для відповідача.

15.12.2008р. ПІП